It's a sign!

Trenutno sedim v Espresso Housu v Lundu, saj so vsi vlaki, ki vozijo destinacijo Lund-Malmö obtičali, saj se je v Malmötu zgodila nesreča. Res da vozi namesto vlakov shuttle, ampak se mi preprosto ne da gužvat z vsemi ljudmi, ki se jim grozno mudi do Malmöta. Po pravici povedano, se meni prav nikamor ne mudi, saj sem večer planirala preživeti v miru na kavču, saj sem esej danes dopoldne končala, ravno tako pa nimam danes potrebe po učenju švedščine, saj je vaja za ustni izpit danes šla odlično. Mislim, da je nesreča pripomogla k temu, da napišem to objavo, saj bi jo drugače pozabla oziroma si zanjo ne bi vzela časa. :)

Kaj se je torej zgodilo od palačinkaste nedelje do danes? Ne prav veliko, saj sem bila večino časa zakopana v knjigah, ali za esej, ali za švedšino. Tako da, ne zamujate prav nič. Edini svetli trenutki so bili obroki, ki sem jih seveda (kot ponavadi) zabeležila.







 

Vmes so se prikradle tri slike, na katerih celo ni hrane: jesensko listje, polnočno učenje ter jesenska stavba v Lundu. Aja pa, zadnja slika hrane je današnje kosilo, saj sem za Hanno naredila rižoto z bučkami in škampi. Pupa je skoraj umrla od dobrote moje rižote. ;) Na žalost bo pa to to, kar sem imela za povedat. Nič kaj zabavno, kajne? No, tudi študirat je treba ne. ;) AMPAK, jutri popoldne in zvečer pa bo študiranje malo na pavzi, saj imam sittning. Če sem to že povedala se opravičujem, ampak sittning je švedsko študentska zadeva. Dejansko gre za večerjo s tremi hodi in ... hmmmm, dejansko vam bolj natančno ne znam povedat, ker bo to moj prvi. Ampak, definitivno pričakujte več informacij v naslednji objavi (upam da tudi slike). Sittningi so po navadi tematski in naša tema je: the 20s oziroma the Great Gatsby. Nabavila sem si nekaj dodatkov, ki bodo (vsaj upam da) pripomogli k moji odpravi. Ampak ker vsi vemo, da so bile zabave v 20ih totalno crazy, komaj čakam jutri. ;) party party party!!!

Hej då, Kaja. ♥

2 komentarja:

  1. Yaaay! Can't wait for the Gatsby photos! :D A little party never killed nobody...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I hope there will be photos...if you know what I mean. Or maybe...I hope there won't be any ;)

      Izbriši

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT