Wake me up when september ends...

Vem da nisem nič objavila več časa kot ponavadi, ampak zaradi začetka predavanj je zabavi del izmenjave kar malo izginil. Zaradi zgodnjih ur pa tudi moja energija in bi tako popoldneve najraje preživela kar na kavču ali v postelji, če seveda ne bi popoldne imela predavanj iz švedščine. No, sej ko se bom navadila na ta ritem, bo takoj boljše, ampak zaenkrat sem še malo zombie-looking cele dneve.

V ponedeljek je (po 4ih? letih v septembru) bil prvi šolski dan. Na pravni fakulteti smo imeli zgolj informativno predavanje, kjer nam je profesorica (švedska Škrkova, ista!) malo pojasnila kaj vse bomo morali delati v prvi polovici semestra pri predmetu uvod v švedsko pravo: group projects, essays and exams. Na kratko: OGROMNO dela. Ampak ostajam optimistična. Mogoče bo pa zelo zabavno. Seveda je bilo treba spet kupit knjigo (očitno sem res preveč kupovala kopije doma, da mi je tako težko kupit eno pametno knjigo :D), ker je v knjižnici zelo malo izvodov in si je zato sploh ne moreš izposoditi za domov. No ja, deluje zanimiva. Haha, optimistična Kaja.

Za kosilo sem skočila kar domov, ob 5ih pa nazaj v Lund na "predavanje" iz švedščine, ki pa je bilo dolgočasno, saj smo zgolj ponavljali stvari, ki smo se jih naučili tekom SUSE.

V torek zjutraj sem najprej šla tečt do in po Ribersborg plaže, nato pa popucala nekoliko stanovanje. Kuhinjo sem morala dvakrat pucat, saj sem med pripravo ameriških palačink zopet celo umazala. Popoldne sem šla do Lunda na fiko z nekaterimi člani iz skupine, saj smo morali plačati 100SEK za tradicionalno švedsko večerjo, ki jo imamo v soboto. Kräftskiva je ime, vem pa da bomo jedli rake (njam njam) in pili neko tradicionalno alkoholno pijačo prav iz Skåne regije. Komaj čakam!

 

Sreda, danes, sem morala vstati že ob 6.30, saj sem imela predavanje ob 8ih in sem se morala tako že zelo zgodaj odpraviti od doma. Uf. Kava je bila več kot dobrodošla. Predvsem tista na faksu med odmorom med precej dolgočasnim predavanjem o različnih skupinah pravnih sistemov v Evropi in zgodovini švedske pravne kulture. Still waiting for something interesting... Trenutno pa sem na poti domov z vlakom, saj sem do 5ih prosta in si lahko privoščim kosilo v udobnem zavetju "mojega" (Mihovega) stanovanja. :)

In ja, vem da manjkajo slike, ampak nimam pojma kaj bi slikala v predavalnici al doma na kavču. Se bom potrudila v prihajajočih dneh dobit kaj zanimivega. ;)

Hej då, Kaja. 

0 komentarji:

Objavite komentar

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT