Let's get this party started.

Ker se v sredo ni dogajalo kaj dosti, sem se odločila, da bom kar združila oba dneva, sredo in četrtek, da bo vsaj kaj za prebrat pa vsaj kaka slika za pogledt (posebej zate Žiga :P).

V sredo sem morala ob 13:00 biti na severu Lunda, v Kårhuset, kjer smo najprej imeli General Information Meeting, na katerem so nas zasuli s celim kupom (vsaj meni) večinoma že poznanih informacij. Tako da sem sestanek predvsem pokoristila za uporabo interneta, eduroama, ki začuda kar dela tako kot doma na pravni fakulteti (no ja, BOLJŠE kot na PF), kar je zelo praktično. Po sestanku so predstavniki StudentLund, dejansko študentske organizacije v Lundu, začeli zbirat prijave. V vrsti sem stala 2 uri, ampak na žalost tudi to ni bilo dovolj, saj sem morala, preden sem seveda prišla na vrsto, že hiteti na moj SUSA course, uvodni intenzivni tečaj švedščine in švedske kulture. Proti koncu sem postajala že tako utrujena, da sem med vajo izgovorjave na široko zehala namesto da bi vadila vse Ä-je, Å-je ter Ö-je. Aaaaaaeeeeeaaaaaooooooooouuuu. Something like that ;)

Mislila sem, da bom po tečaju odšla domov, ker sem bila res utrujena, vendar mi je ravno proti koncu predavanja pisala Nikta, če se pridružim skupini na ogledu Lunda, kar sem tudi naredila. Najprej smo mislili, da bomo odšli tudi na formalno Welcome Reception, ampak smo bili po 5 minutah že tako zdolgočaseni, da smo se raje odpravili na kavo ter klepet. Po tem pa domov.

Četrtek je bil Meet Your Coordinator Day, kar je pomenilo, da sem ob 14:00 morala biti v Lundu na pravni fakulteti. Začuda je bil to najkrajši sestanek do sedaj, saj je trajal samo 20 minut in so nam povedali res samo najpomembnejše informacije. Potem pa smo se preselili v sosednjo stavbo, kjer smo imeli fiko. FIKA je švedski običaj, kot nekakšen coffee-break s prigrizki. Po krajšem druženju sem morala šibat domov v Malmö, se preoblečt, saj smo se ob 16:30 že meli za dobit pred Malmö Centralstation za Malmö tour. Vmes sem uspela stisniti še obisk moje najljubse trgovine v Lundu in kupila vojaško jakno, ki je bila znižana in tako stala samo 120 kron (okoli 13€)!!! Great deal!

No, ob 16:30 smo se dobili na postaji ter se odpravili najprej v Systembolaget v nabavo, nato pa v park. Ko smo malo popili in poklepetali s(m)o postali lačni in se zato odpravili na Gustav Adolfs Torg kjer je trenutno milijon stojnic s hrano. Nikto sem skušala prepričat naj proba čevapčiče, vendar se je raje odločila za nekaj verjetno švedskega: posebna debelejša slana palačinka s škampi, čebulo in smetano (ali nečem podobnim smetani). Dejansko zeloooo dobro (sem probala).

Po hranjenju smo se odpravili do odra pri železniški postaji in tam preživeli preostanek večera ob taki in drugačni švedski glasbi. It was fun! :)





 

Love, Kaja. 

0 komentarji:

Objavite komentar

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT