Lazy weekend. Kind of.

Ker sem že dobila pritožbe oziroma opozorila od nekaterih, ki so očitno zasvojeni z branjem mojega bloga (Žiga!), moram hitro napisat nekaj o tem vikendu.

Sobota je bila čas za počitek in laundry, saj se nisem ravno dobro počutila in sem tako večer raje preživela na kavču. Verjetno me je vse dogajanje in žuranje malo prehladilo, tako da sem morala izpistiti glavno zabavo in samo brati sporočila o tem kaj zamujam in kako me vsi pogrešajo. Oh well. Tako da ja, sobota: laundry & relax na kauču.


Ker pa bi bilo malo neumno, da bi tudi nedeljo prelenuharila, sem se odločila, da se odpravim na krajši izlet do Copenhagna. Mislim, da je bila to odlična ideja za tako sončen in poleten dan (haha, v Plavah je bil pa dež). Najprej sem obiskala Ny Carlsberg Glyptotek, ki ima ob nedeljah prost vstop. Po nafilanju s kulturo sem se pa sprehodila po Størget, najbolj zagužvanem predelu Copenhagna, kjer pa so vse mogoče trgovine, ki sem jih želela obiskati. Med potepanjem po trgovinah sem si nabavila nekaj za prigrizniti ter se nato odpravila do knjižnice, ki leži pri kanalu. Na klopci, ob pogledu na kanal, na odlično arhitekturo ter ob nebu skoraj brez oblačka, sem si privoščila manjše nedeljsko kosilo.









Po krajšem počitku in napolnjenem želodčku ter zelo uspešnem shoppingu, sem se odpravila še do Gammel Strand, zelo lepega dela Copenhagna, s tipičnim razgledom na lepe danske hišice. :)


Ker se nisem še prav odlično počutila, kljub sobotnemu počitku, sem se raje počasi odpravila domov in se prvič odkar sem tukaj slišala z mamo in tatom. Potem pa pospravila vse kar sem nakupila, ko je prišel Miha domov s kolesarskega izleta, pa sem skočila še v market po vse kar nam je manjkalo. Nato pa je Miha naredil odlično malo pekočo rižoto s porom in škampi. Yum yum. And that was it. My second weekend in Sverige.

Hej då, Kaja. 

0 komentarji:

Objavite komentar

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT