Mijau, mijau.

V petkovo jutro sem se zbudila malo zmačkana, saj je bil žur v četrtek precej naporen. Na srečo sem se že v naprej dogovorila z Nikto, da se bom pridružila njeni SUSA skupini ob 12:00. Na tečaju smo ponovili vso abecedo (peli pesmico spet, juhuhu) ter se učili pozdrave in številke. Moja najljubša številka od sedaj naprej je 27: šjuhu. :D

Po tečaju sem odšla domov na kosilo, še prej pa v Systembolaget v nabavo za večerno druženje v Malmotu. Počitek po kosilo je prav dobro del, saj sej potrebovala novo dozo energije za zvečer.

Ob 19:30 smo se zbrali na Centralstation v Malmotu ter se odpravili malo na potep in druženje v parku. Ob 21:30 je začel koncert (baje) slavnega reperja Mac Millerja in zato smo se poskušali v množici ljudi prebiti čim bolj v ospredje, da bi lahko bolj uživali v koncertu. Priznam, da glasba ni bila niti tako slaba kot sem prvo pričakovala. Tudi žur v celoti je bil spet zelo zelo trevlig (=nice, pleasant). Danes na srečo nisem čisto nič mačkasta in se že pripravljam na ponovno zabavo danes zvečer.









Hej då, Kaja. 

0 komentarji:

Objavite komentar

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT