Productive Monday

Teden sem želela začeti kar se da produktivno in tako tudi izkoristiti zadnji pravi prosti dan, ki mi je še preostal. Budilka me je s kavča spravila že ob 7:45. Po kavi sem se s kolesom odpravila do Riberborg plaže, ki je odličen kraj za tek. Vendar ker sem bila prvič sama tam, sem se odločila, da jo najprej celo prekolesarim in šele nato malo pretečem. Oboje sem, kljub utrujenim nogam, uspešno opravila. Ker pa mi to očitno ni bilo dovolj, sem se na poti nazaj še malo izgubljala po Malmotu. Očitno izgledam že kot prava švedinja, saj me je starejši gospod ustavil in me vprašal za pot, ter vztrajal pri tem, da ga usmerim, kljub temu, da sem mu povedala da nisem od tukaj. Ker je želel vedeti samo kje je center mesta, sem mu dejansko lahko pomagala. Po potepanju se je prilegel pravi zajtrk oziroma glede na uro že kosilo.






 

Okoli 3h sva se z Mihom odpravila v Ikeo po posteljo, omaro in nekaj drugih stvari za mojo sobico tukaj. Dobila sva skoraj vse kar sva načrtovala kupit. Na žalost so odeje za posteljo zmanjkale, ker so jih verjetno pokupili vsi študenje, ki so prišli v tem času v Malmö in okolico. Kljub temu, da je bilo v planu, da bova zvečer šla na wrestling, nama to ni uspelo, saj je postavljanje postelje in omare vzelo absolutno preveč časa. Mislim, da je vseeno boljše to, da sem spet spala na postelji in spravila obleke v omaro, kot pa moški, ki se pretepajo. ;)








 1, 2 & 3: Slike s kolesarjenja in teka.

4: Turning Torso.

6: Brunch, ker sem si ga zaslužila.

8: Miha uživa v kavi in kanelbulle.

10: Vse kar sva nakupila.

11: Preureditev v Mihovi dnevni sobi/jedilnici.

12: Moja nova sobica. :)

Love, Kaja. 

6 komentarjev:

  1. Vidim, da uživaš v novem mestu :-)
    Najboljši so prvi tedni, ko še vse spoznavaš in odkrivaš in ti je še vse novo in zanimivo :-)
    Uživaj :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Malmö sem se zaljubila že lani ko sem ga prvič vidla. Tako da sem letos samo vsak dan bolj vesela ker sem lahko tukaj :)

      Izbriši
  2. Res luštno stanovanje, uživaj kolikor se le da, Švedska je res čudovita! :)

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT