Talar du svenska?

Hej. Jag heter Kaja. Jag talar lite svenska nu så jag skriver mitt blog i svenska. Förstår ni?

Verjetno, z izjemo mogoče nekaterih in s pomočjo google translate, ne. Ampak brez skrbi, to je bila samo vaja za test, ki me čaka v petek. Vsak prost trenutek moram izkoristiti za vajo švedščine, saj jih je zelo malo (prostih trenutkov, ne vaj).

V ponedeljek sem imela najprej tečaj švedščine, nato pa sem se z Michielom (iz Belgije) dogovorila, da mu skuham kosilo, nekaj kar jaz običajno jem, če si kuham sama. Ker ne je ne gorgonzole ne pestota, sem na koncu naredila kar pašto s tuno. Bil je navdušen. Jaz sem bila pa navdušena nad njegovo študentsko "sobo". Dejansko je celo stanovanje, velikooooo večje od mojega v Ljubljani. Zdi se mi, da plačuje okoli 4500SEK, kar je približno 500€, ampak je treba upoštevat, da je to v Lundu, v centru (za železniško postajo), in da je vsa oprema popolnoma nova. Ima pa: kuhinjo (z napo Gorenje, ki pa očitno ni priklopljena, saj ni delala), ogromno dnevno sobo/spalnico, manjši hodnik in kopalnico. Aja, in popolnoma sam živi. Luksuz, a?





Po pašti, gledanju slik domačih mest (Gent je seveda lepši kot Ljubljana, vsaj meni) in nekaj glasbe, sva se odpravila do AF stavbe, kjer sva se dobila z Nikto in še dvema drugima študentoma, in skupaj smo se odpravili proti Västgöta nation-u, ki je baje znan po odličnih žurih in dobri hrani. Kaj češ lepš ku tako. ;)

Po včlanitvi smo se pri katedrali v Lundu dobili še z nekaterimi ostalimi člani naše skupine, se nekoliko popražili na zadnjih žarkih sonca in se nato odpravili v pub na eno pivo. That was it.

V sredo sem, kljub temu, da nisem imela posebnih zgodnjih opravkov, vstala zgodaj in se učila švedsko. Ker me je pri tem motilo sonce, ki mi je svetilo direkto v glavo, sem končno obesila zavese. Res da so predolge in nekoliko zmečkane, ampak vsaj učim se lahko v miru sedaj.

Nato sem se odpravila v Lund, na pravno fakulteto, kjer sem najprej zrihtala papirje za študentsko mesečno vozovnico za vlak, nato pa naredila še nekakšno access card in ob tem dobila še brezplačno majico fakultete. Jupi.

 
Sledila so 3 predavanja o Švedski: literatura, prepoved prepisovanja in akademska integriteta ter (edino zabavno) glasba. Med zadnjim predavanjem smo spoznavali različno švedsko glasbo ter jo tudi peli. Med drugim tudi to pesem: klikni me.

Po tečaju sem šla domov, na centralstation v Malmotu zrihtala še študentsko karto za vlak, doma pojedla odlično pašto s pestotom in pinjolami, nato pa počivala in se učila švedsko.


Uf, skoraj bi pozabla povedat. Ko sem prišla v Lund sem si šla kupit malico, kanelbulle (cinnamon roll). In seveda sem vse govorila in odgovarjala v švedščini in prodajalka je bila prav vesela, da ji ni bilo treba uporabiti angleščine. :)

P.s.: Velika stavba na sliki 5 je univerzitetna knjižnica.

Hej då, Kaja. 

0 komentarji:

Objavite komentar

Copyright © 2014 RANDOM BLONDE LAW STUDENT