Travel: Day 1

Ola, počitek po (lahkem) nedeljskem kosilu je pravi čas, da napišem prvo "uradno" objavo. Ker bi rada čas tukaj izkoristila na bolj zabavne načine kot s sedenjem na kavču in pisanjem, bom poskusila to objavo čim bolj na hitro napisati, ampak še vedno povedati vse pomembno, kar se mi je do sedaj zgodilo. :)

Včeraj sva se z Andražem odpravila na letališče v Brniku še pred soncem, saj sem imela let proti Copenhagnu že ob 6.55. Vzleteli smo z manjšo zamudo, vendar me to ni nič motilo, saj sem bila absolutno preveč zaspana za jezo ali kaj podobnega. Letalo je bilo zelooo majhno, manjše kot avtobus, verjetno manjše tudi kot kakšen večji kombi, saj je imelo samo 26 sedežev za potnike.

Po pristanku v Copenhagnu sem poiskala svoj kovček, kupila karto do Malmöta ter se odpravila na progo 1 in počakala na pravi vlak. Vozila sem se s postavnim Švedom ter njegovim malim kužkom. Ko sem prišla v stanovanje, ki sem ga takoj našla (jupi!), mi je Miha pripravil zajtrk, kavo ter odličen smoothie, da sem končno prišla malo h sebi ter tako dobila nekaj energije za sprehod po Malmötu.

Po zajtrku sem se še čisto malo odpočila, saj je bilo še zgodaj, nato pa sva se z Mihom odpravila po mestu, kjer je mrgolilo ljudi, saj se trenutno odvija Malmö Festivalen. Po mestu je več različnih scen, kjer se čez dan non stop kaj dogaja. Po sprehodu in kavi je Miha postal lačen in si na Gustav Adolfs trgu nabavil pleskavico v lepinji ter se fajn najedel. Nato pa sva se odpravila nazaj proti stanovanju na popoldanski počitek ob čaju in težkem korejskem filmu (Sympathy for Mr. Vengeance). Med tem sem tudi jaz postala lačna in si kar doma skuhala eno pašto s pomidori in baziliko. Njam njam.

Ker me je med filmom malo zmanjkalo, sam bila po tem, ko sem se zbudila, vsa navdušena nad idejo, da se s kolesi odpraviva do Malmö Skate Parka, kjer se je odvijalo tekmovanje v skejtanju imenovano Ultra Bowl. Ker že leta nisem vozila kolesa, sem bila kot otroci: neprestano nasmejana in v nasmeh nabirala mušice. :D Med gledanjem tekmovanja naju je malo prepihalo, vendar je še vedno bilo super. Nato me je Miha peljal še do plaže, saj me je zanimalo kako lahko pridem s kolesom do nje, ker imam v planu tek po njej. Nato pa sva šla obiskam Mihovega prijatelja. Po poslovilnem viskiju s pekočim okusom po cimetu sva se z Mihom odpravila nazaj domov, se stuširala, malo okrepčala in se odpravila zopet ven.

Odpravila sva se na Gustav Adolfs Torg, kjer sva poslušala zanimiv in poslušljiv koncert danske pevke Fallulah. Med tem sem uživala v dobrem hruškinem cidru. Njam njam. Po koncertu sva se odpravila do glavnega prizorišča, ki je na Stortorget. Dobila sva se še s Kalle-tom 2, Kalle-tom 1 (Mihova prijatelja/sodelavca) in njegovo prijateljico. Skupaj smo prisluhnili švedskemu r 'n' b duetu Anskitet, nato pa sva se z Mihom odpravila domov, saj sva bila oba že utrujena in potrebna spanca.

To pa bo končno to. Kljub temu da sem rekla da bom kratka, se mi je očitno absolutno preveč zgodilo že prvi dan, da bi lahko vse spravil v kratko objavo. Upam, da nisem kaj pozabila. Upam tudi, da niso stavki zaradi moje trenutne utrujenosti kaj preveč čudno oblikovani. Sedaj pa mislim da je čas za še malo počitka in nato ogled finala skate tekmovanja. Jupi.

Malmö je zakon in zaenkrat se imam res SUPER. ;)

Love, Kaja.

1. Tale objava me je malo spomnila na moj lanski dopust v Copenhagnu :-) Zgleda da ure leta tja še vedno niso spremenili in je še vedno tako zgodaj :-) Tudi "moje" letalo tja, je bilo verjetno kar isto :-) Pa tista slikca tvojega brata, ko se v ozadju vidi most med Dansko in Švedsko obudi veliko spominov :-)